Day 6: Promise huh?

Our belief is a strap that holds our faith.
We perceive the world with openness,
so we don't get lost while thriving in it ~ SA

lonely, thoughts, thoughtful-5122894.jpg

Our belief is a strap that holds our faith.
We perceive the world with openness,
so we don't get lost while thriving in it ~ SA

lonely, thoughts, thoughtful-5122894.jpg

Apa cerita nak promise-promise nih?

Okay, okay…aku dah janji nak tido awal hari ni…

setiap hari aku janji macam tu…

Tapi masih jugak tido lambat….

Habit katanya!

Padahal tak sedar yang awak tu sekarang musim praktikal!

Buatlah cara praktikal..jangan buat cara orang cuti sekolah…

orang cuti dia pun sibuk nak cuti…

*Baik-baik*

Okeh, pada semua yang bercuti,

“Selamat Bercuti”

Pada yang sibuk bekerjaya,

“Selamat bekerja”,

Pada yang sedang praktikal macam gua,

“Do ur best!”

Pada tengah final sekarang,

“Fight for the best!”

Pada yang sedang orientasi/MDS dan sebagainya,

“Selamat Datang ke alam fantasi IPTA/IPTS”

terakhir, kepada sesiapa yang tak tersenarai di atas,

“Live ur life, love ur life!”

Promise?

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Scroll to Top