Loya Ari Tok! #1

text, letter, old-4095909.jpg

“ASSALAMUALAIKUM”

Cerita 1

A: Ish, orang tak sukalah hingus ni..selalu ada setiap kali lepas masak, mandi, bangun tido…rimas dah nak buang

B: Oii, hingus tu bagus apa.

A: Apa yang bagusnya?

B: Dia tu sebagai penapis habuk daripada masuk hidung kita. Kira dia tu macam pelindung kita dari kumanlah.

A: Ya ka?

B: Yalah…

A: Oh…macam tentera marinlah ‘diorang’ ni..sebabkan ‘dia’ sanggup berkorban untuk melindungi kita tapi kita buang dia..kesiannya kat ‘diorang’..

B: Kan? Sepatutnya kita simpan ‘diorang’, dapat pakai buat cendol…

C: Apa dipadah kitak duak ya?! Ceridak alu eh!

A&B: HAHAHAHA logik jugakkan!

(301114)

Cerita 2

Aku tak nak kawen.

Sebab orang selalu kata pasangan kita adalah pelengkap hidup kita.

Tak. Itu tak benar.

Sebab dia adalah ‘EXTRA LIFE’!

Macam game!

(050614)

Cerita 3

A: Cinta pandang pertama tu macam mana ek?

B: Entahlah! Tak pernah pulak rasa..

C: Dia macam kalau kita tengok orang tu kita terus sukalah!

B: (dalam hati..kalau macam tu banyaklah cinta pertama aku…hahahaha)

*Cinta pertama ke, kedua ke, terakhir ke, semua sama…

yang penting nilai kesetiaan…

(220814)

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Scroll to Top