Lone Survivor

Our belief is a strap that holds our faith.
We perceive the world with openness,
so we don't get lost while thriving in it ~ SA

lonely, thoughts, thoughtful-5122894.jpg

Our belief is a strap that holds our faith.
We perceive the world with openness,
so we don't get lost while thriving in it ~ SA

lonely, thoughts, thoughtful-5122894.jpg

“ASSALAMUALAIKUM”

Cerita hari tu…

Mark wahlberg!!!!

Cerita dia memang buat aku rasa bersemangat, terharu…

Start je cerita terus rasa macam semangat kenegaraan.

Rasa macam: “wah aku nak kawen dengan army boleh tak??!!!!”

Sebab? Tengok semangat juang diorang sangat tinggi.

Sanggup berkorban, sanggup segala-galanya lah..

Setia…hurm..

Buat aku terfikir, apa yang aku telah buat untuk negara selama ni?huhuhu

Sedih! Cerita dia sedih lah…

Uish,…bukan senang nak jadi pengorban ni..

Hatta nak bagi setitis sabun basuh pinggan dekat orang yang bukan kita kenal pun rasa macam…pergh!

Inikan pulak nyawa.

(Jap!kenapa sabun basuh pinggan ek?!)

Sejak dua menjak ni aku layan citer genre thrill macam ni jer lah..

Bagi semangat katanya, semangat berkorban!

Aku ni, nak angkat selimut bangun sembahyang subuh pun masih berkira dengan lima minit,…huwawawa

Mana nak jadi isteri army?

Hahaha ok stop! Ini dah merapu sangat!

Dah pergi isya’ sana, kata nak jadi pejuang,…

berjuanglah dengan hawa nafsu sendiri dulu Iya dak?

Baru boleh tau sehebat mana perjuangan kita…

Bak kata Ah Suan dalam buku ‘Towkey Ho Seh Boh’,

“Don’t estimate the small things. Small things kill!”

Ok, selamat berjuang semua!

Semoga perjuangan kita semua dalam redhaNya..

Amin.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Scroll to Top