TOTD: Save your Heart

text, letter, old-4095909.jpg

Track of the Day: Save your Heart by Mayday Parade….

Aku tau genre muzik kita takkan pernah sama. Itu sedia maklum…

Tapi aku ada satu lagu nih…

(okeh tipu, sebenarnya banyak sangat lagu aku nak bagi…)

tapi, kali ni aku kasi satu je…

tuju lagu kepada sesiapa yang cuba “Save their heart…”

Thanks for listening!

I try to get up bruh…I try…

Good night……

To “MR.AOURAS, ICT2A”, .. I swear this time I mean it….~mayday parade…~

Sekali dengar lagu dorang nih, macam semua kena dengan mood dan susah pulak nak lepaskan earphone..aih….tidur dulu..still breathing

It’s hard to be a man…but i’m doing all i can….

Subscribe
Notify of
guest
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
sofie adie
February 25, 2016 23:15

adalah..someone somewhere…
maybe…hehehheh

Nadratul Syazwana
February 25, 2016 23:08

Haha Nad tak pernah dengar la pulak lagu ni ehh. Nak tuju ke siapa tuwww? Hihi.

sofie adie
February 25, 2016 17:43

huhuhuhuhu…kak ros perasan pulak…hehehheheheh…

sofie adie
February 25, 2016 17:42

habis layan lah ni …hehehehhe

sofie adie
February 25, 2016 17:41

aih cikla….thanks sudi dtg ketuk pintu..huhuhuhu

ros nordin
February 25, 2016 17:35

Tumpang dengar lagu.. :)..eh ada dedicated to someone…….ngeee

Munirah Rafiuddin
February 25, 2016 17:35

memang layan…

CikLa Shahril
February 25, 2016 17:36

Hi.. Good nite dear. Cikla singgah ketuk pintu… Hihi…

Scroll to Top