Search
Close this search box.

Category: Journal

beach, sand, ocean-2879929.jpg

Desolation vs Isolation

Musim selesema atau aku selama ni kebaskan diri dari jatuh sakit? Aku terbaca satu artikel dekat satu website ni disebabkan

sunset, silhouette, twilight-5033708.jpg

Pasakkan Mimpi Yang Tenggelam

Kadang tu aku malas. Bukan kadang. Setiap masa pun ya. Malas nak bermimpi. Malas nak punya angan yang tinggi. Malas

supermoon, night, nature background-5017773.jpg

Supermoon Gais!!!

Yo yo yo wazup gais!!! Pe cer pe habaq korang semua? Lama benar busy takda cerita. Aku rela menaip cerita

buildings, droplets, drops-1867550.jpg

Muharram, Mendung & Kicauan Burung

Salam Muharram 1445 Hijrah kepada semua warga yang merai tahun baru Islam ini. Alhamdulillah Muharram yang penuh syahdu cuaca, diberi

girl, meditation, nature-4981766.jpg

Ada seorang ni…

Teringat 10 tahun dulu aku jadikan blog sebagai satu terapi aku dalam menjalani kehidupan. Seiring usia dimamah kerjaya, aku sendiri

school work, write, still life-851328.jpg

Lately ni…

Aku ni an, asal nak menaip je mengantuk Asal mengantuk je nak menaip. Sudahnya, satu entri pun hauk! Sat aku

tree, lake, stars-838667.jpg

Sekitar Quarter Pertama…

Aku ni hari-hari bukak je blog, nak menulis…sudahnya bermenung. Apa yang dimenungkan pun aku sendiri tak tahu. Kadang mencari ilham,

Scroll to Top